Müşteri sadakatini en üst seviyeye taşımak için, satıştan başlayan ve sonrasında devam eden servis süreçlerinizi Business Central ile yönetin.

Servis Yönetimi modülü ile gelen servis taleplerini karşılayın, satılan ürünlerin garanti sürelerini takip edin. Seri takibi ile ürünlerin müşteri ve lokasyonlar bazında izleyin. Ürünlerinize periyodik bakım sözleşmeleri hazırlayın, düzenli faturalama süreçlerini yönetin. Müşterilerinizden gelen servis taleplerini saha ekibinin niteliklerine göre atayın, açık ve kapalı servisleriniz yönetin.

Planlama ve Sevkiyat

Personeli iş emirlerine atayın. İş emri yönetimi ve iş emri detayları gibi ayrıntıları kaydedin. Sevkiyat için servis personeli ve saha teknisyeni bilgilerini yönetin ve uygunluk, beceri ve stok öğelerine göre filtreleme yapın. Servis görevi önceliklendirme, servis yükleri ve görev eskalasyonuna göre genel bilgiler edinin.

Hizmet Sözleşmesi Yönetimi

Sağlanacak hizmet seviyesi ile ilgili olarak müşteriyle sözleşme yapın. Bu bölümle yapabilecekleriniz:

  • Sözleşme geçmişi, bağlantı yenileme ve sözleşme şablonları bilgilerini tutun.
  • Servis detayları ve yedek parçaları yönetin.
  • Servis seviyeleri, yanıt süreleri ve indirim seviyelerinin yanı sıra kullanılan servis öğeleri ve çalışma saatleri de dahil olmak üzere her bir sözleşmenin servis geçmişini tutun.
  • Sözleşme profillerini ölçün.
  • Sözleşme fiyat teklifleri oluşturun.

Hizmet Siparişi Yönetimi ve Hizmet Öğesi Yönetimi bölümlerini de kullanmanız tavsiye edilir.

Hizmet Öğesi Yönetimi

Sözleşme bilgileri, bileşen yönetimi, BOM referansı ve garanti bilgileri de dahil olmak üzere tüm hizmet öğelerini kaydedin ve takip edin. Trend Analizi özelliğini kullanarak belirli bir süre içinde hizmet öğesi temel performans göstergelerini görün.

Hizmet Siparişi Yönetimi

Hizmet talepler, verilecek hizmetler, hizmet siparişleri ve onarım talepleri de dahil olmak üzere satış sonrası faaliyetleri kaydedin.
Hizmet talepleri müşteri tarafından oluşturulabilir veya hizmet sözleşmesi şartlarına göre otomatik olarak oluşturulabilir. Veriler hizmet siparişlerine çağrı merkezi çalışanı veya onarım atölyesi tarafından girilebilir. Ayrıca bu bölümü kullanarak acil veya tek seferlik hizmet siparişlerini kaydedebilirsiniz.
Müşterilere kiralanan ekipmanı kaydedin ve yönetin. Hizmet emirleri ve hizmet emri fiyat tekliflerinin eksiksiz bir geçmişini Hizmet Emri Kaydı aracılığıyla alın.

Hizmet Fiyatı Yönetimi

Hizmet fiyatlarını ayarlayın, güncelleyin ve izleyin. Belli bir zaman aralığı için ya da özel müşteriler veya para birimleri için değişik kriterlerin baz alındığı fiyat grupları ayarlayın. Bu kriterler arasında; hizmet öğesi ya da öğeleri ve servis görevleri yer alır. Kullanılan parçalar, farklı iş tipleri ve hizmet ücretleri gibi hizmet sağlama ile ilgili tüm parametreler temelinde fiyat hesaplama yapılarını tanımlayın. Sistem doğru fiyat yapısını hizmet fiyatı fiyat grubu kriterine uygun şekilde otomatik olarak atar. Aynı zamanda hizmet grubuna sabit fiyat, minimum fiyat veya maksimum fiyat atayabilirsiniz ve her bir hizmet fiyat grubunun karlılığı ile ilgili istatistikleri görebilirsiniz.