Kalite Yönetimi


Şirketinize kazandırdığınız tüm standartları harfiyen uygulayın

İşletmenizde yer alan Kalite Kontrol süreçleri için geliştirdiğimiz Navapp Kalite, Proje Yönetimi ve Servis Yönetimi modülleri ile entegre bir yapıda çalışır. Projelerinizi yönetirken, verdiğiniz Servis Hizmetlerinin kalitesini en üst düzeye çıkarmak için Navapp Kalite çözümünden yardım alabilirsiniz.

Navapp Kalite ile, departmanlarınız için Kalite Hedefleri oluşturabilir, bu hedefleri kayıt altına alabilir, dönemsel olarak bu hedefler üzerinde değerlendirmeler oluşturabilirsiniz. İşletmenizde daha iyi duruma getirmek istediğiniz süreçlerin mevcut durumlarını, hangi seviyeye çıkartmak istediğinizi, sorumlusunun kim olduğu gibi tüm bilgiler Navapp Kalite ile yönetilir.

Süreçlerinizi yönetirken yaşadığınız uygunsuzlukları Düzeltici Önleyici Faaliyet formları ile kontrol altına alın. Uygunsuzluğun tanımı, uygunsuzluğu tespit eden çalışan, bu uygunsuzluk için yapılacak düzeltici ve önleyici faaliyetler DÖF formları ile kayıt altına alınır. DÖF’lerin aşamaları, durumları, DÖF’lerin kapanıp kapanmadığı gibi tüm süreçler DÖF formları üzerinden takip edilir.

Projeleri ve Servis Hizmetlerini yürütürken tespit ettiğiniz, farklı yaparak daha iyi duruma getirdiğiniz süreçleri Lesson Learned formları haline getirebilirsiniz. Hangi süreci değiştirmek, farklı yapmak projeyi veya verilen servis hizmetini nasıl etkiledi? Bu yöntem ile hangi kazanımlar elde edildi? Yoksa Acil düzeltici ve önleyici bir faaliyet mi başlatmak gerekiyor? Tüm bu soruların cevapları için Lesson Learnd formlarını kullanabilirsiniz. Lesson Learned formlarının şirket içinde eposta ile dağıtımını Navapp Kalite modülü ile hızlı bir şekilde yapar, zamandan tasarruf eder, bilginin doğru taraflara bildirildiğinden emin olursunuz.

İşletmenizde zaman içerisinde yaşanabilecek kaza olaylarını kolayca Elektronik ortama taşıyın. Navapp Kalite içerisinde barındırdığı Kaza Formları ile tüm kazaları elektronik ortama taşımanıza ve analiz etmenize yardımcı olur. Kaza tarihi, tanıklar, kazanın neden gerçekleştiği gibi bilgiler daha sonra işletmenizde alınması gereken önlemleri farketmenize ve aksiyon almanıza yardımcı olur. Kazaları açacağınız DÖF’ler ile de ilişkilendirerek, veri akışının bir arada olduğu bir yapı oluşturabilirsiniz.

Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak tüm işletmelerin üzerinde durduğu en temel konu olarak önümüze çıkmaktadır. Müşterinin memnun olmadığı bir sektöre işletmelerin işlerini yürütmeleri, karlılığı artırmalarından söz edilemez. Navapp Kalite Müşteri Şikayetleri özelliği ile müşterilerinizden gelen şikayetleri kayıt altına almanıza, türlerine göre analiz etmenize ve şikayetin kapanıp kapanmadığını takip etmenize her zaman yardımcı olur.

İşletmenizde gerçekleşen toplantıların kayıt altına alınması, bu toplantıda alınan kararların ve görevlilerin kayıt edilmesi için de Navapp Kalite’den yardım alabilirsiniz. Toplantı Tutanakları özelliği yapılan toplantı sonrasında toplantı kararlarının kayıt altına alınmasını ve kimlerin görevlendirildiğini hızlıca kaydedebilirsiniz. Sonrasında her bir görevin hangi aşamada olduğunu Toplantı Tutanakları bölümünden izleyebilirsiniz.

Kalite Yönetimi