0%

Satış ve müşteri yönetimi

*Bu yazı tahmini 1 dakika 8 saniye okuma süresine sahiptir.

Satış ve fırsat yönetimi - İlk iletişim noktasından satış sözleşmesine kadar her noktada fırsatları ve faaliyetleri takip edin.

Pazarlama kampanyası yönetimi - Pazarlama faaliyetleri oluşturun, yönetin ve analiz edin.

Müşteri yönetimi - Tüm kritik müşteri verilerini tek bir yerde saklayın, Microsoft Outloook’ta saklanan müşteri irtibat bilgilerini senkronize edin ve yönetin.

Servis yönetimi - Garanti ve servis sözleşmelerini etkili bir şekilde yönetin, servis çağrılarına hızlı bir şekilde cevap verin.

Raporlama ve analiz - Zaman tasarrufu sağlayan şablonlar kullanarak satış tahminleri ve planlarının takibi dahil olmak üzere, satış sürecinin tüm yönlerine ilişkin ayrıntılı raporlar hazırlayın.

Satış ekibinizi mobil hale getirin - SAP Business One Sales mobil uygulamasıyla satış bilgilerinizi hareket halindeyken de yönetin.

* OECD ülkelerinin üniversite mezunlarının dakika başına okuyabildiği kelime sayısı baz alınmıştır.
Size özel tekliflerimiz ve çözüm önerilerimiz için bize bilgilerinizi bırakın…
Sizi bilgilendirelim