0%

Müşteri İlişkileri Yönetimi

*Bu yazı tahmini 4 dakika 37 saniye okuma süresine sahiptir.

Şirketinize uygun CRM çözümleri sunuyoruz.

Kampanya Yönetimi

Tanımladığınız kişilerle segmentlere dayalı kampanyalar organize edin. Satış, iletişim profilleri ve etkileşim gibi belirli kriterlere göre segmentler tanımlayın ve mevcut segmentleri veya segmentasyon kriterlerini tekrar kullanın. Segmentteki kişilerde iletişim kurmak için Word'ün Birleştir özelliğini kullanın (veya başka dosya formatları gönderin). Farklı ülkelerden kişilere kendi dillerinde belge göndermek için Kampanya Yönetimi bölümünü Etkileşim/Belge Yönetimi ile birlikte kullanın.

İlgili Kişi Yönetimi

Bağlantıların genel bilgilerini görün ve yaklaşımınızı kişiselleştirin. Tüm iş ilişkileri için bağlantı bilgilerini kaydedin.
Bu bölüm Satış ve Alacaklar alanı ile sıkı bir entegrasyon içindedir. Ayrıca yapabilecekleriniz:
• Her bir bağlantı ile ilgili kişiyi belirleyin.
• Çift kontrol işleviyle zaten bulunan bağlantı bilgileri girdiğinizde otomatik uyarı alın.
• Bağlantıları profil sorularına göre kategorize ederek potansiyel müşterileri ve müşterileri net bir şekilde görün.
• Potansiyel müşterilere fiyat teklifleri gönderin ve Satış Emri Yönetimi bölümü varsa belirli bağlantılar için satış belgeleri oluşturun.

İlgi Kişileri Sınıflandırma

Bağlantıları kategoriler halinde sıralayın ve müşterileri belirlediğiniz kriterlere göre otomatik olarak sınıflandırın. Örneğin gelir anlamında program grubu bağlantılarını görebilirsiniz. Bu bilgileri kampanyalarınız için bağlantıları hedeflemek amacıyla kullanın. Müşterilerinizi ABC segmentlerine bölün ve bu bölümü puanlama için kullanın (üçüncü sorunun değerini belirlemek için iki soruyu ağırlıklandırın).
 

Etkileşim/Belge Yönetimi

Telefon görüşmeleri, toplantılar ve mektuplar gibi bağlantılarınızla her türlü etkileşimi kaydedin. Etkileşim sırasında belge ekleyin (Word, Excel veya .txt dosyaları). Bağlantılara gönderdiğiniz Microsoft Dynamics NAV belgeleri, satış emirleri veya fiyat teklifleri gibi diğer etkileşimleri otomatik olarak kaydedebilir ve daha sonra tekrar bakabilirsiniz. TAPI (Telephony Application Programming Interface) uyumlu telekom cihazları kullanarak bağlantıyı elektronik bağlantı kartındaki düğmeyi tıklatarak arayabilirsiniz.

Microsoft Exchange Server için Mesaj Kaydetme

Her türlü e-posta iletişimini kaydedin. Microsoft Dynamics NAV veya Microsoft Outlook® aracılığıyla gelen ve giden e-postayı kaydedip programı Microsoft Dynamics NAV'de otomatik veya manuel olarak ayarlayın. Çözüm sunucu tabanlıdır ve e-posta mesajlarının kolay yönetim sağlayacak şekilde doğal ortamında tutulması için Microsoft Exchange Server gereklidir.

Fırsat Yönetimi

Satış fırsatlarını takip edin. Satış süreçlerini çeşitli aşamalara ayırın ve bu bilgileri kullanarak satış fırsatları genel bilgilerine ulaşın ve yönetin.

Outlook İstemcisi Entegrasyonu

Microsoft Dynamics NAV yapılacaklar ve bağlantılar öğelerini Outlook uygulamasındaki toplantılar, görevler ve bağlantılar ile senkronize edin. Tek programda oluşturun, güncelleyin, iptal edin, silin ve Outlook içinden senkronize edin. Ayrıca alan ekleyerek veya senkronize edilecek yeni öğe ekleyerek senkronizasyonu özelleştirebilirsiniz.

Görev Yönetimi

Satış ve pazarlama faaliyetleri ile ilgili görevleri düzenleyin. Kendiniz için yapılacaklar listeleri oluşturun ve görevleri diğer kullanıcılara veya kullanıcı gruplarına atayın. Tekrarlanan yapılacaklar maddelerini ve birden fazla yapılacaklar maddesi içeren faaliyetleri otomatik olarak oluşturun.

* OECD ülkelerinin üniversite mezunlarının dakika başına okuyabildiği kelime sayısı baz alınmıştır.
Size özel tekliflerimiz ve çözüm önerilerimiz için bize bilgilerinizi bırakın…
Sizi bilgilendirelim