0%

Destek Hizmetlerimiz

*Bu yazı tahmini 13 dakika 9 saniye okuma süresine sahiptir.

Navapp yetkin çalışan kadrosu ile müşteri destek hizmetlerini hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında yürütmektedir.

Müşteri destek ekibi e-posta veya telefon görüşmeleri ile hizmet vermektedir. İhtiyaç olması halinde destek ekibi müşteri bilgisayarlarına bağlanarak sorunlara müdahale edebilir.

Navapp, garanti süresi boyunca müşterilerine telefon ve e-posta aracılığıyla ücretsiz destek vermektedir.

Garanti süresi, Navision'ın satış tarihine bakılmaksızın, ilgili projenin canlıya geçtiği tarihten sonraki 3. ayın son günü sona erer. Garanti süresi, satış tarihinden itibaren en fazla 1 (Bir) yıl olabilir. 1 (Bir) yılın sonrasında verilecek olan destek hizmetleri bakım/destek tarifesi üzerinden ücretlendirilir.

Garanti bitimi sonunda müşteriler ile yapılan yıllık bakım/destek sözleşmeleri ile verilecek olan hizmetlerin ücretleri belirlenmektedir.

Navapp Navision Bakım/Destek Hizmet Sözleşmesi

Navapp, Navision ve Navappro İnşaat Yönetim çözümünün garanti süresi sonunda bakım/destek hizmet sözleşmeleri imzalamaktadır. Bakım/destek sözleşme metnine aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Sözleşme metni için klikleyiniz.

Navapp Ürün Yaşam Döngüsü

​Navapp, üretmiş olduğu çözümlerinin güncel sürümlerini yayınlayarak, çözümlerin Navision'ın yeni sürümleriyle sorunsuz ve uyumlu çalışmasını sağlamaktadır.

Navapp, çözümlerinin son sürümünden iki önceki sürümüne kadar destek hizmetlerini ve yazılım hata giderme, geliştirme işlemlerini garanti altına almaktadır. 

Müşteri Destek Ekibi İletişim Bilgileri

e-posta      : destek@navapp.com.tr
telefon       : 0216 906 06 90
faks           : 0216 576 70 76
 
Emre İleri
0216 906 06 90
emre.ileri@navapp.com.tr

Navapp Çözümleri Yol Haritası

​Navapp, çözümlerinin güncel Navision sürümleri ile uyumlu çalışabilmesi için azami gayret göstermektedir. Müşterilerden gelen talepleri ve gelişen teknoljinin getirdiği kolaylıkları değerlendirerek, çözümlerinin en son teknolojiye uyumlu, kullanıcı dostu yazılımlara dönüşmesi için çalışmaktadır.  

 

                                                       NAVAPP SIKÇA SORULAN SORULAR

·         Navapp Türkiye Lokalizasyonu içerisinde hangi özellikler yer almaktadır?

-          Dynamics Nav’ ın tüm bölümleri Türkçeleştirilmiştir.

-          Ba-BS, Muavin Defter, Yevmiye Defteri, Kebir Defteri, Bilanço, Gelir Tablosu raporları eklenmiştir.

-          Teminat Çözümü

-          Kredi, Leasing, Akreditif Çözümü

-          Cari, Avans, Kesinti Çözümü

-          Tevkifatlı Fatura

-          Kurumsal Satınalma Yönetimi

-          Çek/Senet Çözümü

-          Merkez Bankasından kur aktarımı

·         Navappro Proje Yönetim Çözümü içerisinde hangi özellikler yer almaktadır?

-          Keşif Yönetimi Çözümü

-          Teklif Yönetimi Çözümü

-          Birim Fiyat Analizi Çözümü

-          İşveren Sözleşme, Hakediş, Faturalama Çözümü

-          Taşeron Sözleşme, Hakediş, Faturalama Çözümü

-          İş Programı Çözümü

-          Tüketim Yönetimi Çözümü

-          Bütçe / Nakit Akış Çözümü

-          Konut Satış Çözümü

-          Avm, İş Merkezi Kiralama Çözümü

 

·         Müşteri ve Satıcılarım ile Ba – BS Mutabakatlarını nasıl yapabilirim?

          Bölümler/Finans Yönetimi/Genel Muhasebe/Raporlar/KDV Raporlama menüsü  altındaki Form BA, Form BS ile Form BA Ekstresi, Form BS Ekstresi raporlarını kullanarak mutabakat yapabilirsiniz.

 

·         Tevkifatlı fatura kesmek istiyorum, hangi işlemleri uygulamalıyım?

          Satınalma Siparişi, Satınalma Faturası ile Satış Siparişi, Satış Faturasının satırlarında yer alan Tevkifat Kodu alanını doldurarak tevkifatlı işlemler yapabilirsiniz.

 

·         Aldığım ve verdiğim teminat belgelerini nasıl kayıt edebilirim?

          Bölümler/Finans Yönetimi/Teminatlar menüsü altından Teminat kartlarını tanımlayıp, Teminat Hareket Kartı aracılığıyla teminatlarınızı muhasebeleştirebilirsiniz.

 

·         Deftere naklettiğim Satınalma ve Satış Faturalarını otomatik ters kayıt yapabilir miyim?

          Deftere Nakledilen Satınalma ve Satış faturalarının ve iadelerinin ters kayıtlarını, faturaların şeridine eklenmiş “Ters Kaydet” butonu yardımıyla yapabilirsiniz.

 

·         Kullandığım kredi, leasing ve akreditif işlemlerini nasıl kayıt edebilirim?

          Bölümler/Finans Yönetimi/Finans & Kredi menüsü altındaki Finans Kartları ile kullanmış olduğunuz kredi, leasing ve akreditif tanımını yapabilir. Ardından Yevmiye Defteri aracılığıyla muhasebeye kayıt edebilirsiniz.

 

·         Yeni bir banka ile çalışmaya başladım, Çek/Senet modülünden ilgili çeki yeni bankaya tahsilata veremiyorum, ne yapmam gerekiyor?

          Çek/Senet modülünde çek/senetler portföyler aracılığıyla hareket etmektedir. Çek/Senedin uğrayacağı her bir durak portföy olarak tanımlanır. Yeni bir banka ile çalışılmaya başlandığı için öncelikle bu banka için Nav’ da bir portföy tanımlanmalıdır.

 

·         Müşteri ve Satıcıların avans hesaplarına kayıt atarken “Hesap No bulunamadı” uyarısı alıyorum, ne yapmalıyım?

          Müşteri ve Satıcı Deftere Nakil Grupları tanımındaki Avans Hesabı (Kısa) ve Avans Hesabı(Uzun) bölümlerinin doldurulması gerekmektedir.

 

·         Müşteri ve Satıcıların cari, avans, kesinti bakiyelerini tek bir ekranda görebilir miyim?

          Müşteri ve Satıcı kartları üzerinde, ilgili carinin hangi defter türünden ne kadar bakiyesi olduğu izlenebilmektedir.

 

·         Taşeron sözleşmelerini onaya gönderemiyorum doğrudan serbest bırakıldı oluyor, nerede hata yapıyorum?

          Taşeron sözleşmelerini onaya gönderebilmek için öncelikle Taşeron Sözleşme kartı için İş Akış tanımlaması yapılmalıdır, bu işlemin ardından Taşeron Sözleşmeleri onaya gönderilebilir.

 

·         Taşeron Hakedişi oluşturdum, sözleşme satırlarını çağırdığımda imalatlar hakedişe taşınmıyor, nerede hata yapıyorum.

          Hakediş oluşturabilmek için öncelikle ilgili hakkediş dönemine ait aralıkta Taşeron Hakediş Günlüğünden imalat girilmesi gerekmektedir. İlgili aralığa imalat girilmediyse hakkediş kartına imalatlar yansımayacaktır.

 

·         Keşif tanımlamadan Taşeron Sözleşmesi oluşturabilir miyim?

         Taşeron sözleşmesi oluşturmak için ön şart keşif kartı ve poz tanımlamalarıdır, keşif tanımı yapılmadan taşeron sözleşmesi oluşturamazsınız.

 

·         Projeye stok tüketmek istiyorum nasıl yapmalıyım?

          Bölümler/Projeler menüsü altında yer alan Proje Günlüğü adımından tüketeceğiniz stok bilgilerini seçerek tüketimlerinizi yapabilirsiniz.

 

·         İşverene hakkediş yapmadan Satış Faturası kesebilir miyim?

          İşveren hakkedişi yapmadan Satış Faturası kesebilirsiniz, ancak bu durum Proje modülüne yansımayacaktır, doğru olan yöntem; işveren hakkedişi oluşturup, hakkediş üzerinden Satış Faturası oluşturmaktır.

 

·         Taşeronumdan hakkediş faturası geldi, manuel olarak mı Nav’a kayıt etmeliyim?

      Taşerondan gelen hakkediş faturasını manuel oluşturmanız gerekmiyor, bunun yerine proje departmanın hazırladığı Taşeron Hakkedişi üzerinden hakkediş faturasını otomatik olarak oluşturabilirsiniz.

* OECD ülkelerinin üniversite mezunlarının dakika başına okuyabildiği kelime sayısı baz alınmıştır.
Size özel tekliflerimiz ve çözüm önerilerimiz için bize bilgilerinizi bırakın…
Sizi bilgilendirelim