Kurumsal Satın alma süreçlerinin başlangıç noktası taleplerdir. İşletme içerisinde ihtiyaç duyulan malzeme, hizmet, makine ihtiyacı satın alma departmanına onay mekanizmalarından geçirilerek aktarılır. İhityaçlar doğrudan bir proje için yapılabileceği gibi, işletmenin genel yönetim süreçleri içinde yapılabilr.
Taleplerinin kontrol altına alınması için işletmelerin ihityaçlarını izlenebilir bir formatta, proje bütçelerine uygun şekilde kayıt altına almaları gerekmektedir. Kayıt altına alınmayan, sözlü, telefonda veya e-posta yoluyla alınan taleplerin izlenebilirliği mümkün değildir.
Navappro İnşaat Yönetimi yazılımı içerisinde yer alan Talep Yönetimi geliştirmesi ile aşağıdaki süreçlerinizi yönetebilirsiniz.
- İşletmenizin genel yönetim ihtiyaçları veya projelerinizin temel malzeme, kaynak, makine, hizmet ihtiyaçları için talep kartları oluşturabilirsiniz. Bu sayede talepler izlenebilir, analiz edilebilir hale getirilir.
- Talep kartlarına iş akışları bağlayarak onay rotalarından geçirebilirsiniz. Bu sayede onaylanmış taleplerin dikkate alınması depoya ardından satın alma departmanına aktarılması sağlanır.
- Talepleri proje aktiviteleri, mahalleri ve keşif pozları ile ilişkilendirebilirsiniz. Bu sayede proje bütçeleri için oluşacak olan gerçekleşme kayıtlarının doğruluğu sağlanmış olur.
- Talepleri projelere, talep kişisine, aktivitelere ve mahallere göre analiz edebilirsiniz.