Günümüzün küresel rekabet ortamında etkin bir Satın alma Yönetimi büyük önem kazanmıştır.

Uygun tedarikçilerin belirlenmesi, uygun teknik özellikteki malzeme, demirbaş, makinelerin uygun fiyatta ve zamanında tedarik edilmesi Satın alma departmanlarını hayli zorlamaktadır. Satın alınacak olan malzeme, makine ekipman v.s ürünlerin şirket içinde ortak bir platformda talep edilmesi, taleplerin yönetilmesi, talepler hakkında talep kullanıcılarına bilgi verilmesi, tekliflerin kayıt edilmesi, sonrasında istatistiksel rapor hazırlama süreçleri ise tedarik işleminin diğer karmaşık bölümlerini oluşturmaktadır.

MS Dynamics Nav üzerinde, Proje Yönetimi Modülünün bir parçası olarak da çalışan Kurumsal Satın alma Yönetimi çözümü Navapp tarafından geliştirilmiştir. Kurumsal Satınalma Süreci Talep, Teklif İsteği, Alınan Teklif, Teklif Değerlendirme, Satınalma Sipariş aşamalarının tamamının yönteminde etkin çözümler sunmaktadır.

Temel özellikleri;
  • Şirket İçi Taleplerin Toplanması.
  • Satınalma Talepleri için Navision standardında İş Akışı oluşturulma.
  • Satınalma Talebi durum değişikliğinde kullanıcıları e-posta ile bilgilendirme.
  • Tedarikçilerden fiyat toplanması için Teklif İstek Formu Oluşturma.
  • Tedarikçi tekliflerinin Alınan Teklif Olarak Sisteme Kayıt Edilmesi
  • Teklif Değerlendirme Formu Oluşturma
  • Teklif Değerlendirme Formlarında Tutar Bazlı iş akışı oluşturabilme.
  • Talep Durum Listeleri Oluşturma.
  • Satınalma İstatistiklerini İzleyebilme.
  • Proje Bütçesi Üzerinden Talep Oluşturma.
Size özel tekliflerimiz ve çözüm önerilerimiz için bize bilgilerinizi bırakın…
Sizi bilgilendirelim