Dynamics 365 Business Central

İşletmenizdeki tüm işlemler için tek sistem kullanın, Dynamics 365 Business Central ilk günden yanınızda.

Küçük ve orta ölçekli işletmeler için eksiksiz bir iş ve finans yönetim çözümü olan Dynamics 365 Business Central, Finans, sipariş yönetimi, satış, faturalandırma ve raporlama işlemlerini kolaylaştırır. İşletmenizin kontrolünü elinize almanıza ilk günden yardımcı olur.

İşletmenizi ahenk içerisinde çalıştırın

Dynamics 365 Business Central ile, işletmenizdeki tüm süreçleri birbirine bağlarsınız. Dynamics365 tanıdık Microsoft araçları olan Office, Power BI ve Azure ile mükemmel bir uyumda çalışır. Bu uyum sayesinde çalışanlarınız ve siz zamandan, paradan tasarruf edersiniz.

  • Tek bir yerden Finans, Satış ve servis operasyonlarınızı yönetin.
  • Outlook üzerinde teklif, sipariş ve fatura üretin, müşterileriniz ile paylaşın, zamandan tasarruf edin.
  • Microsoft Dynamics NAV ERP yazılımı ve Office 365 iş çözümünün uyumlu çalışması ile , dosyalarınızı, takviminizi ve e-postalarınızı ERP iş çözümü verileriniz ve raporlarınızla bir araya getirerek büyük resmi kuruluşunuz genelinde paylaşırsınız.
  • Dynamics NAV ERP yazılımı ile, tüm Microsoft iş çözümleriyle ve günlük yaşantınızda sıkça kullandığınız Microsoft teknolojileriyle tam uyumlu şekilde çalışırsınız.
  • Dynamics 365 Business Central içerisinde yer alan iş akış ve denetim araçları ile işininiz daha kararlı yönetin.
Daha İyi Kararlar Verin

Dynamics 365 Business Central içerisinde yer alan raporlar ile işletmenizin muhasebe, satış, satınalma, envanter ve müşteri hizmetlerinin bir fotoğrafını çekin.

  • İşletmenizin eğilimlerini belirleyin, güncel veriler ile işletmenizde oluşabilecek sorunları önceden görün ve engelleyin.
  • Satış, envanter ve siparişlerinizin performanslarını raporlayın ve paylaşın.
Kolayca başlayın ve büyütün.

Bulut teknolojisine hızlı bir şekilde başlayın ve çalışın. Bu sayede işletmenizin finans yönetim sistemini değiştirmesinden etkilenmeden çalışabilirsiniz. Kullanıcı sayınızı büyüyen iş hacminize göre artırır, ihtiyaç duymadığınız dönemlerde azaltabilirsiniz.

  • Satış tekliflerini, siparişleri, faturaları ve satın alma süreçleri ve daha fazlasını ilk günden kullanmaya başlayın.
  • Çalışanlarınız ofis arayüzleri ile ilk günden hiç zorlanmadan çalışmaya başlasın.
  • IOS, Android ve Windows mobil cihazlarla her yerden ve her zaman çalışın.
Çok Daha Akıllı İş Yönetim yetenekleri ile tanışın.
Teklif, Faturalama ve Tahsilat

Outlook’ta özelleştirilmiş satış teklifleri oluşturun, Outlook’tan ayrılmadan teklifleri faturalara dönüştürün ve müşterilerinize ulaştırın.

Satınalma ve Stok yönetimi

Dinamik olarak güncellenen stok seviyeleri, otomatik sipariş verme ve veri odaklı tahmini ile tedarik zinciri yönetiminizi basitleştirin ve geliştirin.

Dahili iş zekası ile, açık emirleri izlerken satışları tahmin etmenize yardımcı olur ve stokların tüketimini azaltmak için satıcı tedarik sürelerini izlemenize yardımcı olur.

Raporlama ve Analiz

Muhasebe, Satış, Satınalma, stok ve müşteri hesaplarında oluşan mali verilerinizin fotoğrafı ile finansal yönetiminizi geliştirin. Birbirine bağlı iş süreçlerini, tahmini analitik ve gerçek verileriniz ile birleştirin, bu sayede çalışanlarınızı güçlendirerek daha iyi sonuçlar alın.

Size özel tekliflerimiz ve çözüm önerilerimiz için bize bilgilerinizi bırakın…
Sizi bilgilendirelim