Kiralama Sözleşme Yönetimi


Kiralama Sözleşme Yönetimi

AVM, İş Merkezi ve Han gibi daha çok hızlı tüketim sektörüne hizmet veren noktaların kiralanması, kira ve aidat dönemlerinin belirlenmesi, dönem sonlarında kira ve aidat hesaplamalarının yapılması, kira artırım modellerinin yönetilmesi işletmeler için sorun olmaktadır

AVM yönetimi yapan bir işletmenin aylık olarak kiracılarına kesmesi gereken kira ve aidat faturalarının muhasebeye aktarılması çoğu zaman manuel olarak yapılmaktadır. Bu durum operasyon ile muhasebe arasında tutarsızlıkları oluşturacak çalışma ortamını hazırlamaktadır.

Navappro İnşaat Yönetimi yazılımı içerisinde yer alan Kiralama Sözleşme Yönetimi ile aşağıdaki süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

  • Kiralama sözleşmeleri ile kiralanabilir bağımsız bölümlerinizi tanımlayabilir, bağımsız bölümlerinizi adet ve m2 bazında izleyebilirsiniz. Stokta tuttuğunuz kiralanabilir alanları, kiraladığınız kullanımda olan alanları izleyebilir, her bir bağımsız bölümün karlılığını raporlayabilirsiniz. 
  • Kiralama sözleşmelerinin esnek yapısı sayesinde kira dönemlerinizi, kira artış periyot ve yöntemlerinizi Navision’a tanımlayabilir. Kiralık bağımsız bölümlerinizin dönem sonlarında kiralama faturalarını oluşturabilirsiniz.
  • Kiralama sözleşmeleri aidat dönemlerinizi izlemenize, ay sonlarında sabit veya m2 bazında kiracılarınıza aidat faturaları oluşturmanıza yardımcı olur. Kiralama ve aidat faturalarınızın zamanda ödenmediği durumlarda müşterilerinizi için Navision içerisinde uyarı mektupları oluşturabilir, ödenemeyen faturalarınız için vade farklarını otomatik olarak oluşturabilirsiniz.
  • Kiralama sözleşmeleri ile operasyonel süreçlerinizi yönetirken aynı zamanda muhasebe ve finans süreçlerinizi yönetebilir, manuel işlem yükünden kurtulursunuz.